میز و صندلی

ساخت وبلاگ

یکی از انواع صندلی هایی که اکثر افراد نشستن بر روی آن را تجربه نموده‌اند، صندلی راک یا صندلی گهواره‌ای  است. دلیل اصلی خرید صندلی راک حس آرامش و راحتی است که این صندلی به شما می‌دهد. استفاده از صندلی راک می‌تواند ابتلا به برای کمردرد و آرتروز گردن را نیز کاهش دهد که یک ویژگی بسیار خوب برای این محصول است.

امروزه افراد زیادی با توجه به ویژگی های آن به دنبال خرید صندلی راک هستند. در اکثر خانه ها به خصوص خانه های قدیمی استفاده از صندلی راک رواج داشته است. صندلی راک علاوه بر حس آرامشی که منتقل می‌کند ظاهر جذابی نیز به دکوراسیون خانه می‌دهد. صندلی راک در بازار به صندلی های ننویی و صندلی راکر نیز می‌شناسند. نکته مهم در هنگام خرید صندلی راک است که امروزه با توجه به تولید انواع صندلی راک باید به دنبال صندلی با طرح و جنس مناسب بود. در این مقاله نکات مهم در خرید صندلی راک را شرح خواهیم داد.

انواع صندلی راک

امروزه خرید صندلی راک در انواع مختلف صورت می‌گیرد که هر کدام کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارند.

صندلی راک مدرن

از انواع صندلی راک که طرفدارن زیادی را هم نیز به خود جذب کرده است، صندلی راک مدرن است که ظاهری زیباتر و شیک تر دارد و برای خانه های با فضای کمتر گزینه مناسبی است.

صندلی راک کلاسیک

خرید صندلی راک کلاسیک بیشتر برای خانه های با فضای سنتی‌تر صورت می‌گیرد. در ساخت این مدل صندلی از چوب های با کیفیت و مرغوب استفاده می‌شود و از این رو کیفیت عالی دارند.

صندلی راک راحتی

 از پرفروش ترین و محبوب ترین صندلی های راک است که به صندلی راک مبلی نیز شناخته می‌شود. صندلی راک راحتی بیشتر در رنگ سفید موجود هستند و حس آرامش یک مبل تک نفره را به شما می‌دهد. پایه های این صندلی به صورت راکر است.

صندلی راک لهستانی

 از مدل هایی که همه افراد این نوع صندلی را با آن می‌شناسند، صندلی راک لهستانی است. این مدل صندلی راک بسیار منحصر به فرد می‌باشد و خرید صندلی راک لهستانی حس راحتی و آرامش بیشتری در این صندلی احساس می‌شود.

صندلی راک مکانیکی

جدیدترین نوع این محصول صندلی راک مکانیکی است که به جای استفاده از پایه‌های معمولی کمانی شکل، حرکت گهواره‌ای توسط یک مکانیزم مکانیکی ایجاد می‌شود.

ویژگی صندلی گهواره‌ای

کاهش اضطراب و استرس به موجب حرکت گهواره‌ای.

جلوگیری از ایجاد مشکلات در ناحیه کمر و گردن.

برقراری جریان خون در بدن و جلوگیری از مشکلات جسمی.

افزایش زیبایی دکوراسیون خانه و ایجاد فضای شیک و کلاسیک.

افزایش کیفیت خواب و داشتن حس آرماش در هنگام خواب.

کاهش فشار به ستون فقرات و تسکین درد های در ناحیه کمر.

نکات مهم در خرید صندلی گهواره‌ای

در خرید صندلی راک توجه داشته باشید که از چوب های باکیفیت مثل چوب گردو، راش و یا توسکا ساخته شده باشد. این نوع چوب ها مقاومت و دوام بالایی دارند و برای مدت زمان بسیاری کیفیت صندلی مثل روز اول می‌ماند.

اتصالات صندلی راک بسیار مهم هستند و ساختار صندلی را حفظ می‌کنند. متحرک بودن صندلی نیز فشار زیادی را به اتصالات وارد می‌کند. پس باید از استحکام صندلی مطمئن بود.

خرید صندلی راک برای داشتن حس آرامش و راحتی صورت می‌گیرد پس باید به این فاکتور مهم بسیار توجه نمود. همچنین دسته های صندلی باید طراحی مناسبی داشته باشند تا آرنج دست به خوبی بر روی آن قرار گیرد.

قیمت صندلی راک

در مطالب گفته شده در مورد خرید صندلی راک به نکات مهمی اشاره شد که توجه به این موارد موجب خریدی مطمئن و راحت می‌شود. همچنین انواع صندلب راک معرفی شد که بنابر سلیقه و دکوراسیون خانه خود می‌توانید یکی از این موارد را انتخاب نمایید. برای خرید صندلی راک و مشاهده لیست قیمت انواع صندلی راک، صندلی اپن و صندلی راحتی اداری به فروشگاه چیرشاپ مراجعه نمایید.

 

میز و صندلی...
ما را در سایت میز و صندلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : chairseo chairseo بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:13

صندلی های راک یا گهواره ای حرکتی آرام را امکان پذیر می کنند که به شما احساس آرامش می دهد. با صندلی گهواره ای Era، ایده این بود که یک صندلی استراحت روکش دار را با یک قاب گهواره ای ترکیب کنیم تا راحتی روکش و حرکت قاب راک را بدست آوریم و شکل جدیدی از راحتی را معرفی کنیم.

وقتی به صندلی گهواره ای فکر می کنید چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ ایوان خانه های تگزاس؟ اتاق نشیمن اقوام مسن با بررسی اینکه چرا صندلی‌های گهواره‌ای هنوز تکان می‌خورند و مزایای سلامتی زیادی که می‌توانند ارائه دهند، کلیشه‌ها را کنار بگذارید.

تاریخچه مختصری از صندلی راک

قدمت اولین صندلی های راک به سال 1710 برمی گردد. آنها با چسباندن دو اسکیت روی یخ به پایین یک صندلی معمولی ساخته شدند (بسیار هوشمندانه، نه؟). با این حال، این روند تا حدود 75 سال بعد واقعاً رشد نکرد.

بسیاری از صندلی‌های گهواره‌ای که امروزه می‌بینیم تک سرنشین هستند، اما در گذشته، اغلب برای بیش از یک نفر طراحی می‌شدند. در اوایل، این صندلی های آرامش بخش به عنوان دارای اثرات تسکین دهنده مثبت شناخته شدند و از آن زمان به راحتی در مکان هایی مانند بیمارستان ها و سایر مراکز مراقبت های بهداشتی استفاده می شوند. صندلی‌های گهواره‌ای امروزی از آغاز ساده خود فاصله زیادی گرفته‌اند، و دارای شبح‌های براقی هستند که به زیبایی فضاهای زندگی مدرن را تکمیل می‌کنند.

برخی از مزایای سلامتی شگفت‌انگیز یک کلاسیک جاودانه، صندلی راک را بخوانید.

1. آرامش با صندلی راک

اول از همه، تکان دادن آرامش میدهد. اندورفین را در مغز آزاد می کند که می تواند خلق و خو را بهبود بخشد و استرس و درد را کاهش دهد. فرودگاه های سراسر ایالات متحده حتی صندلی های راک را معرفی کرده اند تا به مسافران کمک کنند تا از محیط پر استرس و پر سرعت فرودگاه های شلوغ خلاص شوند.

2. آرتریت و کاهش کمر درد با صندلی راک

آرتریت و کمردرد می توانند شرایط ناتوان کننده ای باشند، اما آیا می دانستید که استفاده از صندلی گهواره ای می تواند کمک کننده باشد؟ حتی گفته می‌شود که جان اف کندی، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده از صندلی گهواره‌ای برای کاهش کمردرد خود استفاده می‌کرد.

استفاده از صندلی گهواره ای جریان خون را در اطراف بدن افزایش می دهد، بنابراین اکسیژن بیشتری به مفاصل می فرستد و به کاهش علائم آرتریت کمک می کند. فعالیت بدنی خفیف تاب دادن نیز به ایجاد قدرت و انعطاف پذیری در زانوها کمک می کند.

3. عالی برای والدین جدی

 

بر کسی پوشیده نیست که تکان دادن اثر تسکین دهنده ای روی نوزادان دارد و به آرام کردن آنها و کمک به خواب آنها کمک می کند. تاب دادن همچنین پیوند والدین و فرزند را تقویت می کند، و حتی تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد تکان دادن کودک می تواند رشد عاطفی، اجتماعی، شناختی و حرکتی را افزایش دهد.

برخی پیشنهاد کرده‌اند که تکان دادن یک تکنیک مفید برای فرزندان خوانده می‌شود، دوباره برای تقویت پیوند. گفته می شود برای تازه مادرانی که با سزارین زایمان کرده اند، تکان دادن زمان بهبودی را تسریع می کند. این امر در مورد افرادی که پس از هر نوع جراحی بهبود می یابند نیز صدق می کند.

4. کمک به خواب

این فقط نوزادان نیستند که روی صندلی گهواره ای خواب آلود می شوند! محققان دانشگاه ژنو دریافتند که تکان دادن می‌تواند خواب عمیق‌تری را تقویت کند، که با توجه به آرامش‌بخش بودن آن‌ها منطقی است.

5. ورزش ملایم

ورزش در حالت نشسته... مطمئناً برای واقعی بودن خیلی خوب به نظر می رسد. اما تکان دادن صندلی گهواره ای ظاهراً تا 150 کالری در ساعت می سوزاند. استفاده از صندلی راک برای کسانی که نمی توانند به طور منظم ورزش کنند، ایده خوبی است. خون را به جریان می اندازد و ورزش ملایمی را انجام می دهد.

6. با زوال عقل مبارزه کنید

تاب خوردن حتی می تواند به کسانی که از زوال عقل رنج می برند کمک کند. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه روچستر انجام شد نشان داد که ساکنان یک خانه سالمندان که مبتلا به زوال عقل بودند، در مقایسه با افرادی که از صندلی‌های گهواره‌ای استفاده نمی‌کردند، سلامت عاطفی و روانی بیشتری داشتند. رفتارهایی مانند اضطراب و افسردگی توسط افرادی که روی صندلی خود تکان می‌خوردند به میزان قابل توجهی کاهش یافت.

7. بهبود تعادل

تاب دادن مکانیسم تعادل در گوش داخلی را تحریک می کند، زیرا بدن برای حفظ تعادل خود با تکان دادن صندلی کار می کند. بهبود تعادل در بیماران مبتلا به زوال عقل ذکر شده که از صندلی گهواره ای استفاده می کردند مشاهده شد.

صندلی های گهواره ای با طراحی معاصر

طراح صندلی های Era Simon Legald در مورد این محدوده گفت:

صندلی های گهواره ای حرکتی آرام را امکان پذیر می کنند که به شما احساس آرامش می دهد. با صندلی گهواره ای Era، ایده این بود که یک صندلی استراحت روکش دار را با یک قاب گهواره ای ترکیب کنیم تا راحتی روکش و حرکت قاب راک را بدست آوریم و شکل جدیدی از راحتی را معرفی کنیم.

صندلی گهواره ای Normann Copenhagen Era از 1385 پوند - هم اکنون خرید کنید

ما معتقدیم صندلی های راک در هر خانه ای جایگاهی دارند. به هر حال، چه چیزهایی در مورد مبلمان با طراحی عالی که دارای این مزایای سلامتی فوق العاده هستند، دوست ندارید. صندلی های گهواره ای مدرن با صندلی های گهواره ای گذشته فاصله زیادی دارند. یکی برای تکمیل هر سبک داخلی وجود دارد. چه به دنبال یک صندلی کاملا روکش شده باشید، چه به دنبال یک صندلی مدرن و شیک یا شاید صندلی ای باشید که به گذشته سنتی آن اشاره می کند، یک صندلی گهواره ای طراح برای شما وجود دارد.

مجموعه کامل صندلی های گهواره ای ما را  با کلیلک بر روی این لینک مرور کنید.

 

میز و صندلی...
ما را در سایت میز و صندلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : chairseo chairseo بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 12:33

خرید صندلی ناهارخوری یکی از اقدامات لازم برای مجهز ساختن آشپزخانه ها است. استفاده از انواع مبلمان و صندلی باعث می‌شود تا علاوه بر راحتی دچار کمر درد و یا دردهای عضلانی دیگر نشوید. یکی از انواع همین مبلمان صندلی های ناهارخوری هستند که همراه با میز ناهارخوری در محیط آشپزخانه و یا پذیرایی قرار می‌گیرند. اما مسئله مهم این است که امروزه صندلی ناهارخوری مختلفی در طرح ها و جنس های محتلف پیدا می‌شود که از کیفیت لازم برخوردار نمی‌باشد. از این رو انتخاب و خرید صندلی ناهارخوری می‌تواند یک چالش باشد.

از طرفی صندلی های ناهارخوری در دکوراسیون محیط آشپزخانه نیز تاثیرگذار هستند و باید خرید صندلی ناهارخوری را متناسب با سبک دکوراسیون انجام داد. همچنین ترکیب و هماهنگ ساختن آن با میز ناهارخوری و دیگر وسایل می‌تواند مشکل باشد. در ادامه مطلب نکات مهم در خرید انواع صندلی ناهارخوری را بیان می‌نماییم تا خرید مطمئن داشته باشید.

طرح صندلی ناهارخوری

اولین و مهم‌ترین نکته در خرید صندلی ناهارخوری توجه به طرح مورد نظر است. انواع صندلی و میزناهارخوری سنتی و مدرن موجود هستند می‌توان با یکدیگر ترکیب شوند اما طرح بهتر استفاده مجزا از هر سبک سنتی و مدرن است.

یا در موارد دیگر ارتفاع میز با صندلی ناهارخوری باید متناسب باشد و خیلی پایین و بالا‌تر از میز قرار نگیرد.

در خرید صندلی ناهارخوری به پایه های میز ناهارخوری توجه کنید و صندلی های با پایه یکسان خریداری نمایید.

اگر میز به صورت مربع و یا مستطیل است سعی کنید صندلی های با نشیمنگاه مشابه انتخاب نمایید.

اندازه صندلی ناهارخوری

اگر نمی‌خواهید در هنگام نشستن بر روی صندلی احساس بدی داشته باشید حتما در خرید صندلی ناهارخوری به ابعاد صندلی توجه نمایید.

با توجه به ابعاد میز باید صندلی با اندازه مناسب خریداری نمایید تا فضای زیادی اشغال ننماید. برای رفت و آمد راحت‌تر باید فضای خالی در بین صندلی ها قرار گیرد.

در موارد دیگر اگر میز ناهارخوری شما اندازه نسبتا بزرگی دارد استفاده از صندلی ناهارخوری بزرگ نیز ایرادی ندارد.

استفاده از صندلی های با اندازه های کوچک و نامناسب احساس بدی در هنگام نشستن به شما می‌دهد پس تا حد الامکان سراغ این نوع صندلی ها نروید.

ارتفاع نشیمنگاه 

در هنگام خرید صندلی ناهارخوری با هر سبک و طرحی باید به ارتفاع نشیمنگاه صندلی توجه نمایید. استفاده از صندلی با ارتفاع نا مناسب می‌تواند منجر به مشکلات عضلانی مثل کمر درد و درد در ناحیه گردن شود.

صندلی های ناهارخوری که استاندارد باشند ارتفاعی بین 45 الی 48 سانتی‌متر دارند. ارتفاع قسمت نشیمنگاه صندلی تا لبه میز ناهارخوری نیز مهم است و حداقل 30 سانتی‌متر فاصله باید وجود داشته باشد.

سعی کنید همیشه ارتفاع صندلی با میز متناسب باشد تا درهنگام نشستن بتوانید به میز تسلط داشته باشید و بالاتر و یا پایین‌تر از میز قرار نگیرید.

رویه صندلی ناهارخوری

در خرید صندلی ناهارخوری یکی دیگر از نکات مهم توجه به جنس رویه صندلی است. رویه های چرم و کتان از گزینه های محبوب در بازار هستند. نوع دیگر رویه های چندلایه و رویه های با پرز زیاد نیز موجود هستند که استفاده از آنها توصیه نمی‌شود.این رویه ها مقاومت خود را زود از دست می‌دهند و پوسیده می‌شوند. رویه ها بر روی نشیمنگاه قرار می‌گیرند پس کیفیت آنها بسیار مهم است.

قیمت صندلی ناهارخوری

در این مقاله نکات مهم در خرید صندلی ناهارخوری توضیح داده شد که چه عواملی در انتخاب و خرید یک صندلی مهم هستند. در هنگام خرید از کیفیت محصول مورد نظر خود اطمینان پیدا کنید تا خریدی با خیال آسوده داشته باشید. قیمت صندلی ناهار خوری بر اساس جنس مواد بکار رفته در ساخت صندلی و نوع جنس رویه تعیین می‌گردد. برای مشاهده لیست قیمت صندلی ناهار خوری در فروشگاه چیرشاپ به وبسایت فروشگاه مراجعه نمایید.

میز و صندلی...
ما را در سایت میز و صندلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : chairseo chairseo بازدید : 109 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 12:21